Om mig
... og begyndelsen på Dahlberg Kommunikation

Mit navn er Bettina Dahlberg, og jeg er indehaver af virksomheden Dahlberg Kommunikation.
Jeg er uddannet cand.ling.merc. i erhvervssprog og international erhvervskommunikation fra Copenhagen Business School i 2016 og har efterfølgende flere års erfaring i bagagen som kommunikationskonsulent.
Min store interesse for kommunikation og markedsføring var en af hovedårsagerne til, at jeg startede min egen virksomhed. Derudover erfarede jeg, gennem mit tidligere job som kommunikationskonsulent, at der var et stort behov blandt især små og mellemstore virksomheder for at få hjælp til kommunikations- og markedsføringsopgaver.
Kommunikation og markedsføring i en virksomhed kan være en stor opgave, som kan være svær at finde tid eller overskud til i hverdagen blandt et hav af andre drifts- og udviklingsopgaver. Ved at outsource disse opgaver til en erfaren konsulent, kan virksomhederne få mere tid til deres kerneforretning. Med ønsket om at kunne hjælpe flere virksomheder inden for forskellige typer af brancher, etablerede jeg Dahlberg Kommunikation, hvor jeg tilbyder mine kompetencer som freelance kommunikationskonsulent.
Jeg hjælper små og mellemstore virksomheder inden for alle typer af brancher med at udføre kommunikations- og markedsføringsopgaver, der bidrager til deres synlighed overfor eksisterende og nye kunder.
Min tilgang til opgaver er værdi- og udviklingsorienteret. Jeg arbejder struktureret, detaljeorienteret og har fokus på kvalitet.
Jeg har bl.a. erfaring med at løse opgaver for virksomheder inden for følgende brancher:
– Hotel- og restauration
– Transport- og logistik
– Håndværker
– Konsulent og rådgivning
– E-handel
– Software
Derfor anbefaler kunderne mig
Bettina løser opdaterings- og kommunikationsopgaver på hotellets hjemmeside, samt er ansvarlig for månedlige nyhedsbreve.
Bettina har hurtigt fanget hotellets ånd og forstår at omsætte dette til inspirerende og sælgende tekster på alle skrevne medier.
Jeg kan varmt anbefale Bettina til lignende opgaver.

Jeg oplever Bettina som værende meget lydhør overfor det ønskede resultat, hvilket hun formår at udarbejde med et stærkt løsningsorienteret sind.
Bettina tænker kreativt og fremsender ofte et par forskellige forslag, hvilket også har givet mig indsigt i hendes evner til at skabe billedmateriale til forskellige strategier.
Vores samarbejde er meget positivt og bestemt ikke slut endnu. Der er ingen tvivl om at Bettina altid går en opgave med full power.


De 4 kvalitetsparametere
Din virksomhed i centrum
Du får en sparringspartner, som grundigt sætter sig ind i din virksomhed.
Jeg har fokus på at få skabt løsninger, som målrettet formidler din virksomheds budskab overfor dine kunder.
Fokus på kvalitet
Det er vigtigt, at du er tilfreds med både samarbejdet og resultatet.
Derfor starter vi altid med at afstemme forventninger og målsætninger.
Løbende dialog
Da det er et fælles samarbejde at få løst opgaven tilfredsstillende, så lægger jeg vægt på løbende dialog.
Derved sikrer vi os, at opgaven løses ud fra de aftalte forventninger og målsætninger.
Afstemning af tidsplanen
Du ved, hvad du kan forvente med mig som samarbejdspartner.
I fællesskab afstemmer vi tidsplanen for udarbejdelsen af din opgave, så du ved, hvornår den er klar.
Vejen til gode resultater

Det indledende møde
For at sikre det bedste samarbejde, starter vi med et indledende møde, hvor vi virtuelt eller fysisk mødes, og jeg heraf kan få en bedre forståelse for netop din virksomhed og de opgaver, som du ønsker at få løst.
Rammerne for arbejdet
Når det formelle omkring vores samarbejde er på plads, så udarbejder jeg et udkast til en plan for arbejdet, som herefter sendes til godkendelse.
Selve arbejdet
Når planen er godkendt, så begynder jeg arbejdet på dine kommunikations- og markedsføringsopgaver.
Løbende dialog
For at sikre, at indholdet afspejler dine ønsker omkring budskab og kommunikation målrettet dine kunder, så er vi løbende i dialog.
Levering
Når din feedback er modtaget og korrekturen er tilpasset, så får du tilsendt det færdige materiale.
Flere af mine kunder vælger også mig som ansvarlig for bl.a. deres sociale medier og nyhedsbreve. Dette indebærer, at jeg også står for at udgive materialet og løbende følger de målbare resultater med henblik på optimering.