Fire gode fif til emnelinjerne i dine nyhedsbreve, der øger åbningsraten
1. Skriv kortfattet
Det skal være nemt og overskueligt for dine læsere allerede i emnelinjen at se, hvad de kan læse mere om – og det er uanset om de åbner fra mailen fra computeren, tabletten eller mobilen.
2. Skriv en fængende tekst
Dine læsere SKAL få vækket deres interesse og læselyst allerede i emnelinjen. De skal fornemme, at de går glip af nogle guldkorn, hvis ikke de åbner mailen.
3. Vær personlig
Skriv direkte til dine læsere og brug gerne ordene “du” og/eller “dig”. Jo mere personlig og målrettet du skriver til dine læsere, jo bedre.
4. Sæt dig i modtagerens sted
Forestil dig, hvad du ville synes var spændende at læse om, hvis det var dig, der var modtageren.
Der er et hav af gode råd og anbefalinger til at skrive gode emnelinjer, men dette er i hvert fald nogle af de vigtigste, som også er lige til at gå til.
Vil du gerne uddelegere opgaven med at skrive dine nyhedsbreve, er du altid velkommen til at kontakte mig.