Derfor er nyhedsbreve uundværlige for din virksomhed
Nyhedsbreve bliver ofte overset eller undervurderet i markedsføringen, bl.a. på grund af tvivlen om, hvor meget værdi de giver og om det kan betale sig i forhold til den tid, der bruges på at skrive dem.
Faktisk kan nyhedsbreve være utrolig værdifulde for din virksomhed, hvis du anvender dem rigtigt, vel at mærke. Det er også en billig markedsføringsmetode, da du ofte kan starte ud med gratisversioner fra diverse e-mail marketingprogrammer eller kan oprette og udsende nyhedsbrevene for et relativt lavt beløb.
De fordele som du konkret kan drage nytte af ved dine nyhedsbreve:
1. Du har en portefølje af interesserede modtagere, der allerede har tilkendegivet, at de gerne vil høre fra dig.
2. Du kan nemt kommunikere direkte til dine eksisterende kunder men også potentielle kunder.
3. Du kan kommunikere ud til rigtig mange på én gang og samtidig gøre dine mails personlige.
4. Der er gode muligheder for at skabe salg og gensalg.
5. Du kan konkret måle på, hvad der er interessant for dine modtagere at læse om og dermed også, hvad der skal være mere af fremover (og mindre af).
Fordelene er mange, og de er tydelige. Der gemmer sig guld i e-mail marketing.
Har du ikke selv tid til at skrive dine nyhedsbreve eller ved hvor du skal starte, så lad os tage en snak.
– Jeg kan hjælpe dig!
Pst! Kunne du tænke dig 4 gode fif til emnelinjerne i dine nyhedsbreve, der øger åbningsraten – så læs med via linket nedenfor.